Skok u vulkan!

Samo da se javim, samo da kažem da sam tu…

Gotov odmor… i nije bio neki, previše kratak..po dan za svaku godinu bez odmora – 10 godina – nedovoljno!
Pročitala sam sve – nisam samo stigla skoro ništa da iskomentarišem.
Preselila sam blog, nastavljam tamo.

Osećam se kao da sam uskočila u aktivni vulkan dan nakon što sam počela da se opuštam – zadnjeg dana odmora.

Ovaj unos je objavljen pod Danas. Zabeležite stalnu vezu.

3 reagovanja na Skok u vulkan!

  1. veshtichanstvena kaže:

    Skokom u vulkan samo si dobila energiju lave, pa je iskoristi 😆

  2. ne znam sta se ovde desilo, ali kad kliknem na link „kadtata.com“ baci me na „razlicak.com“ i traži prijavu, jel to tako treba?

  3. marouk kaže:

    Sanjaru, bojim se da je neko napao blog kadtata.com. Dobro je da sam videla na vreme (u roku od par sati) i da je bilo budnih koji su mi pomogli da vratim na staro. Valjda sam nekome gurnula prst u oko pa da se malko osveti.

Ostavite odgovor

